Neue Medien und Kommunikation

Kostenlose Pressemitteilungen zu Medien und Kommunikation

Aug
12

Prestige Cars – Monaco Edition – Summer 2011

New issue
Prestige Cars - Monaco Edition - Summer 2011

There are two worlds – Monaco and the rest, and you feel rejuvenated when you spend time in the Principality. Renowned as a venue for the international elite, with a beautiful harbour full of superyachts, Monaco is synonymous with luxury and prestige.

Located on the Côte d“Azur, surrounded by France, and also close to the Italian border, it enjoys over 300 days of sunshine a year. Nowhere else in Europe will you meet so many super-rich as here. Money is sexy. Expensive cars, elegant yachts, great hotels, fine restaurants, and a relaxed nightlife are as well. Monaco attracts money, celebrities, models, artists, traders, and us.

This is well illustrated in our Monaco Edition, which is choc full of special content from this sun drenched playground.

A new contributor to PRESTIGE CARS is professional race car driver, Sascha Bert. From this issue onwards, he will bring you his unique insights, testing cars on the bald limit.

A very special offer for our readers is the PRESTIGE CARS calendar 2012. Featuring the best work of our photographers, this collectors“ item will appear before the end of the year in a limited edition of just 500 copies.

Cars
Lamborghini Performante – Möge die Macht mit Dir sein
Lamborghini Performante – May the force be with you

Carlsson C25 – Allein
Carlsson C25 – Alone

Rolls-Royce Phantom Coupé – Am Fahrer orientiert
Rolls-Royce Phantom Coupé – The driver“s choice

Audi RS5 – Mister Universum
Audi RS5 – Mister Universe

Oakley Design Italia – Getoppt
Oakley Design Italia – Topped

BMW X5 M – Richtig unvernünftig
BMW X5 M – Seriously ridiculous

Neuheiten – Vielfältige Auswahl
Novelties – Various selection

VW Touareg V8 TDI – Bester Begleitservice
VW Touareg V8 TDI – Best escort service

Monaco Edition
Kolumne – Ellen Lohr
Column – Ellen Lohr

Bugatti Veyron – Date an der Riviera
Bugatti Veyron – Date on the Riviera

Gemballa Mistrale & Tornado – Erste Liga
Gemballa Mistrale & Tornado – Premier league

Michelle Cézanne – Das richtige Händchen
Michelle Cézanne – The right touch

Sascha Bert – Mit Benzin durchtränkt
Sascha Bert – Soaked with gasoline

Fashion for Floors – Luxus und Kunst
Fashion for Floors – Luxury and art

Fairmont Hotel Monte Carlo
Fairmont Hotel Monte Carlo

Prestige Cars Moments
Prestige Cars Moments

Accessories
Wunschzettel – Für Sie
List of wishes – For her

Wunschzettel – Für Ihn
List of wishes – For him

People
Max Lundquist – Paintball Star
Max Lundquist – Paintball star

Finance
Vom Racing und Trading
On racing and trading

Superreiche der Welt überbieten sich
For the super rich to bid for

Ambience
The Vintage Luggage Trophy – Unter Freunden
The Vintage Luggage Trophy – Among friends

Belvedere Vodka – Große, weite Welt
Belvedere Vodka – Vodka with character

Travel
Schloss Reinhartshausen Kempinski
Schloss Reinhartshausen Kempinski

Emotion
P-510 Mustang – Fliegende Legende
P-510 Mustang – Flying legend

Ferrari 250 GT Cabrio – Memories
Ferrari 250 GT Cabrio – Memories

Cadillac CTS-V Coupé – Next Muscle Genration
Cadillac CTS-V Coupé – The new muscle car generation

Wiesmann Roadster MF5 – Wochenend Spielzeug
Wiesmann Roadster MF5 – Weekend tool

Subaru WRX STI – Prollig, geil – oder beides?
Subaru WRX STI – Brash, cool – or both?

Diashow of this issue: http://www.prestigecars.de/automobile-magazin/2011/prestige-cars-monaco-edition-summer-2011-subscribe-now/23195
Prestige Cars ist ein Magazinformat, das als Printobjekt und mit einer Online-Plattform erscheint. Konzipiert wurde das Medium im Jahre 2005 von Jan-Christopher Sierks, der noch heute als Chefredakteur für Prestige Cars tätig ist.

Wie kein anderes Medium lebt Prestige Cars von der emotionalen Bindung des Lesers zum Magazin. Grundlage dieser Beziehung sind die vielfältigen Formen, in denen die Themen „Automobile“, „Luxus“ und „Menschen“ aufbereitet werden.

Die Redaktion der hochwertigen Automobilzeitschrift beobachtet die mobile Szene und das Umfeld mit dem richtigen Händchen für das Besondere. Das Printmagazin erscheint dreimonatlich mit einer Auflage von 50.000 Exemplaren – auf deutsch und englisch. Das Heft bedient als einziges Printformat das „Auto & High-Class“ Segment.

Prestige & Luxury GmbH
Sigrid Schwarze
An der Welle 4
60322 Frankfurt
+49 (0) 71 52 / 97 99 0-0

http://www.prestigecars.de
redaktion@prestigecars.ch

Pressekontakt:
Media Lotse
Sigrid Schwarze
Mendelssohnstr. 15F
22761 Hamburg
pr@medialotse.com
+49 (0)40 20 93 26 020
http://www.medialotse.com

Andere Pressemitteilungen zu: Allgemein

«

»